loading...
فروشگاه
خودم بازدید : 30 سه شنبه 08 بهمن 1398 نظرات (0)

خرید پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی 


قیمت : 23100 تومان


برند : Molfix


خرید پستی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی 


قیمت پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی


 


نقد و بررسی تخصصی

شرکت مولفیکس «Molfix» از زمان راه‌اندازی در سال 1390، به واسطه‌ی استانداردهای مطلوب کیفیت، مفتخر به کسب 6 جایزه از طرف مقامات رسمی ایرانی شده است. در اینجا نگاهی به پوشک سایز 2 این برند که حاوی 16 عدد پوشک است خواهیم داشت.

«مولفیکس»

نگاهی به پوشک‌های جدید «مولفیکس»

از جمله مشخصه‌های دیگر این پوشک‌ها که در ادامه به صورت جزئی‌تر به توضیح آن خواهیم پرداخت،‌ می‌توان به تکنولوژی عبور هوا، انحنای بند ناف، نشانگر تعویض پوشک و عصاره آلوئه ورا و بابونه اشاره کرد.

نگاهی به پوشک‌های جدید «مولفیکس»

این پوشک‌ها از الیاف مرغوبی تولید شده، نرم و لطیف هستند و با پوست لطیف نوزاد بیشترین سازگاری را دارند. نوارها در قسمت‌های کناری این پوشک‌ها از کشسانی مطلوبی برخوردار بوده و لایه‌های رویی و پشتی نرم هستند. مشخصه‌ها در این پوشک‌ها مشابه با پوشک‌های قبلی با رعایت کامل استانداردها بوده و بدون حساسیت هستند. پوشک‌‌های جدید «مولفیکس» با همان کیفیت و ویژگی‌ پوشک‌های قبلی این برند،‌ در بسته‌بندی‌های جدید به همراه یک بسته دستمال مرطوب ارائه شده‌اند. در واقع شما با خرید یک بسته پوشک سری جدید «مولفیکس» یک بسته دستمال مرطوب همین برند را نیز به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

قدرت زیاد جذب مایعات

لایه جذب اضافی ، چسب نرم و بادوام، جاذب کامل شده که همواره پوست کودک را خشک نگه می‌دارد و باعث می‌شود پای کودک دچار التهاب نشود. هیچ چیز جای آرامش کودک را نمی‌گیرد و این آرامش را پوشک «مولفیکس» برای شما و کودک دلبندتان به ارمغان خواهد آورد.

قدرت زیاد جذب مایعات

پوشک‌های برند «مولفیکس» با قدرت فو‌ق‌العاده زیاد، قادر به جذب مایعات هستند و پس از گذشت ساعت‌ها هم، هیچ نم و رطوبتی از آن‌ها به بیرون راه پیدا نخواهد کرد. این پوشک از برند «مولفیکس» با داشتن دو لایه جاذب به شما این اطمینان خاطر را می‌دهد که نه تنها پوشک رطوبتی پس نخواهد داد، بلکه خود کودک هم رطوبت را هرگز احساس نخواهد کرد.

انحنای بند ناف

این محصول که به صورت چسبی باز و بسته می‌شود،‌ با چسب‌های قوی و همچنین داشتن لوسیون نرم کننده در خود، بهترین حس ممکن را برای نوزاد و همچنین والدینش مهیا می‌سازد.

با پوشک‌های «مولفیکس» دیگر نگران افتادن بند ناف و زخم آن باشید. قسمت جلو این پوشک‌ها، طوری طراحی شده که قسمت برش خورده در اطراف ناحیه ناف کوچولوها قرار می‌گیرد. این طراحی باعث می‌شود ناحیه شکم و اطراف ناف خشک نگه داشته شود و در معرض هوا قرار گیرد. به این ترتیب اگر زخمی هم ایجاد شده باشد، خیلی زود بهبود پیدا می‌کند. پوشک «مولفیکس» بسیار قابل انعطاف بوده و کاملا با فرم بدن کودک تطابق پیدا می کند و مانع از اذیت شدن کودک می‌گردند.

عصاره بابونه و آلوئه‌ورا

عصاره بابونه و آلوئه‌ورا

عصاره آلوئه‌ورا برای پوست نوزادان کاملا مفید است. وجود عصاره آلوئه‌ورا از اگزما، خارش و التهابات پوستی نوزاد جلوگیری می‌کند. علاوه بر این عصاره بابونه ضد حساسیت، التیام دهنده زخم، باکتریواستاتیک، باکتریسید(میکروب کش) و ضد قارچ است. از جمله خواص بابونه می‌توان به ضد التهاب پوستی، کمک به جلوگیری از ورم و قرمزی پوست، ترمیم سوختگی، ضدعفونی کننده پوست و کنترل عفونت‌های پوستی اشاره کرد.

لایه خارجی پوشک‌های «مولفیکس»

لایه خارجی پوشک‌های «مولفیکس»

لایه خارجی پوشک‌های «مولفیکس» دارای سیستم گردش هوا بوده و درون پوشک نیز کودک با وجود بافت مناسب طراحی شده، هرگز دچار عرق سوختگی و ادرار سوختگی نمی‌شود. نکته قابل توجه این است که پوشک «مولفیکس» هیچ‌گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کنند و با خیالی آسوده می‌توان برای کودک از آن بهره کافی را برد.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


این محصول «مولفیکس» پوشک سایز 2 مناسب برای نوزادان 3 تا 6 کیلوگرم است که با همان ویژگی‌های پوشک‌های قبلی این برند و با همان کیفیت، در بسته‌بندی جدید ارائه شده است. اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید برای اولین بار کودک خود را پوشک کنید و نگران زمان تعویض پوشک او هستید و به نوعی در زمان درست تعویض پوشک مردد هستید،‌ نگران این موضوع نباشید، چرا که برند خوش‌نام «مولفیکس» با قرار دادن نشان‌گر زمان تعویض پوشک بر روی محصولات خود، ‌این امکان را به شما می‌دهد تا به راحتی این زمان را تشخیص دهید. در واقع این نشان‌گر با تغییر رنگ نسبت به حالت اولیه، به شما این آلارم را می‌دهد که زمان تعویض پوشک کودک رسیده است. با این طراحی دیگر نیازی به چک کردن مداوم کودک نخواهید داشت. دو لایه محافظ کشسان و نوارهای کناری با کشسانی بیشتر در مقایسه با پوشک‌های قبلی این برند، باعث شده نوزاد به خوبی بتواند پاهایش را حرکت دهد. انحنای بند ناف ویژگی دیگری است که در این پوشک‌ها باعث می‌شود ناحیه شکم و اطراف ناف خشک نگه داشته شده و در معرض هوا قرار گیرد،‌ به این ترتیب به بند ناف نوزاد آسیبی وارد نمی‌شود. لاتکس، پارابن و BPA از جمله مواد مضری هستند که در پوشک‌های برند «مولفیکس» خبری از آن‌ها نیست. علاوه بر این‌، ‌این پوشک حاوی عصاره آلوئه‌ورا و بابونه بوده که از ورم، قرمزی پوست، اگزما، خارش و التهابات پوستی جلوگیری می‌کند.


 



تصاویر بیشتر


 



پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی




 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.






 


 



















مشخصات، قیمت و خرید پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 ...









رتبه: ۴٫۲ - ‏۱۵۲ مرورخرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی و قیمت انواع پوشک کودک و نوزاد مولفیکس از فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا. جدیدترین مدل‌های پوشک کودک و نوزاد ...







پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی فروشندگان و قیمت ...









رتبه: ۴ - ‏۱ رأی - ‏‎ریال ۱۵۵٬۰۰۰ تا ‎ریال ۲۳۱٬۰۰۰پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی Molfix Size 2 Diaper Pack Of 16 گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا. دیجی کالا · 2.6 تهران-تهران · خرید اینترنتی. گزارش.










تصاویر بیشتر برای پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددیگزارش شدگزارش تصاویراز بازخورد شما متشکریم. گزارش یک تصویر دیگرلطفاًً تصویر توهین‌آمیز را گزارش دهید. لغوتمام











لیست قیمت پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16Plus1 عددی | ترب








‎ریال ۱۵۵٬۰۰۰ تا ‎ریال ۲۳۱٬۰۰۰
خرید پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16Plus1 عددی ، خرید Molfix Size 2 Diaper Pack Of 16Plus1 ، لیست قیمت پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16Plus1 عددی ، لیست ...







پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی







این محصول «مولفیکس» پوشک سایز 2 مناسب برای نوزادان 3 تا 6 کیلوگرم است که با همان ویژگی‌های پوشک‌های قبلی این برند و با همان کیفیت، در بسته‌بندی جدید ارائه ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - کاندوم ،کالا 724









رتبه: ۵ - ‏ ۱ مرور - ‏‎ریال ۱۸۵٬۰۰۰ - ‏موجود در انبارپوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی و قیمت انواع پوشک کودک و نوزاد مولفیکس. جدیدترین مدل های پوشک کودک و نوزاد مولفیکس با بهترین قیمت |Molfix Size 2 ...


ابعاد‏: ‏11 × 18 × 18 cm

شماره پروانه بهداشت‏: ‏30/11233








پوشک ببم سایز 2 بسته 16 عددی | Bebem Size 2 Diaper ...








‎ریال ۱۸۰٬۰۰۰ - ‏در انبار موجود نیست
خرید اینترنتی پوشک ببم سایز 2 بسته 16 عددی و قیمت انواع پوشک کودک و نوزاد ببم از فروشگاه آنلاین کالا 724. با بهترین قیمت در کالا 724.







پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - داروخانه شبانه روزی ...







توضیحات. مولفیکس پوشک سایز ۲ بسته ۱۶ عددی مناسب برای نوزادان ۳ تا ۶ کیلوگرم است. که با همان ویژگی‌های پوشک‌های قبلی این برند و با همان کیفیت، در ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - ایذه شاپ







این محصول «مولفیکس» پوشک سایز 2 مناسب برای نوزادان 3 تا 6 کیلوگرم است که با همان ویژگی‌های پوشک‌های قبلی این برند و با همان کیفیت، در بسته‌بندی جدید ارائه ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - های نت کالا







پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. loading. ‹ › شناسه محصول : برند :مولفیکس , دسته بندی :پوشک بچه و نوزاد , همه ی محصولات , برچسب ها :پوشک , مولفیکس ,.








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی ارسال رایگان خرید ...







خرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی و قیمت انواع پوشک کودک و نوزاد مولفیکس از فروشگاه آنلاین سیب سل. جدیدترین مدل‌های پوشک کودک و نوزاد ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی | شماره کالا : 11809069







پوشک | خرید اینترنتی با مناسبترین قیمت و ضمانت بازگشت کامل وجه.








خرید ارزان پوشک ببم مدل New سایز 2 بسته 16 عددی با ...







محصولی که در اینجا معرفی می‌کنیم پوشک سایز 2 با بسته 16 عددی از برند ... پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 20 عددی ... پوشک مولفیکس سایز 4 بسته 6+34 عددی.








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - سوپر مارکت






پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی :تکنولوژی 3 بعدی، سیستم انعطاف‌پذیرنوارهای کناری، دارای کشسانی بیشترلایه محافظ عمودی، کشسان دو لایهسیستم کشسان ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - همرازمارکت







پوشک مولفیکس سایز ۲ بسته ۱۶ عددی. تومان23,100. پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی عدد. افزودن به سبد خرید. دسته: پوشک و نواربهداشتی, همه محصولات.








پوشک مولفیکس سایز 2 ( 52 عددی ) - داروخانه فردوسی







پوشک بچه «مولفیکس» طراحی شده با ساختار سلولزی دارای قابلیت های زیر می باشد: دارای قابلیت شکل ... Molfix Size 2 Diaper Pack of 52 ... با بسته بندی جدید.








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی | نید‌پوش







پوشک مولفیکس سایز ۲ بسته ۱۶ عددی. 17,000 تومان. شرکت مولفیکس «Molfix» از زمان راه‌اندازی در سال 1390، به واسطه‌ی استانداردهای مطلوب کیفیت، مفتخر به کسب ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی – پاکیزلند






خرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی و قیمت انواع دستمال کاغذی از فروشگاه آنلاین پاکیزلند. جدیدترین مدل‌های دستمال کاغذی با بهترین قیمت.








بایگانی‌های پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي - کالا 724






پوشک مولفيکس سايز 3 بسته 46 عددي + دستمال مرطوب| Molfix Size 3 Diaper Pack Of 46 45,000 تومان 44,500 تومان; دستمال توالت تنو؛دستمال توالت تنو مدل Sweet ...








خرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی kala.ir







خرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی kala.irمرجع عظیمی از معتبرترین برندها ضمانت کالا - بهترین قیمت را با ما تجربه کنید.








فروشگاه اینترنتی بُنک چی - پوشک سایز 2 مولفیکس - 16 ...







پوشک سایز 2 مولفیکس - 16 عددی. Molfix Baby Diaper Size 2 - 16 pcs ... هر بسته دارای سود خرید میباشد که بصورت درصد پس از انتخاب آن نمایش داده خواهد شد.








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی – ویترین 360







توضیحات. قطعا فاکتوری که یک پوشک را از سایر پوشک‌های متفرقه متمایز می‌کند و از اهمیت بالایی برخوردار است،‌ میزان جذب مایعات است. در مورد پوشک‌های این برند ...








مشخصات ، قیمت و خرید پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی







جدیدترین مدل های پوشک با بهترین قیمت , خرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی ,








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - شیپور






پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. دقایقی پیش، تهران، دبستان. 17,000 تومان. پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. 0930XXX0043 (نمایش کامل). پسندیدم.








پوشک کامل مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - داروخانه آنلاین ...







تعداد در هر بسته : 16 عدد. - سایز : کوچک مخصوص نوزادان عموماً تا 8 هفته ابتدای تولد. - مناسب برای نوزادان 3 تا 6 کیلوگرم. - مشخصات ساختاری: نحوه بسته شدن بصورت ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - فروشگاه اینترنتی ...






Molfix Size 2 Diaper Pack Of 16 مناسب برای وزن:3 تا 6 کیلوگرم نحوه بسته شدن:چسبی. ... خانهفروشگاهپوشک بچهپوشک مولفیکس سایز ۲ بسته ۱۶ عددی.








molfix سایز 2 بسته 16 عددی - دیجی آنلاین







قیمت روز فروشندگان پوشک نوزاد و بچه مولفیکس-molfix سایز 2 بسته 16 عددی برای مقایسه قیمت و خرید با کمترین و ارزان ترین قیمت.








مشخصات، قیمت و خرید پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 42 ...









رتبه: ۴٫۱ - ‏۵۶ مرورخرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 42 عددی و قیمت انواع پوشک کودک و نوزاد مولفیکس از فروشگاه آنلاین ... پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی.







پوشک بچه مولفیکس Molfix Baby Diaper Pack | داروخانه ...







پوشک بچه مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی ... نحوه بسته شدن پوشک مولفیکس بصورت چسبی است و دارای چسب‌ها محکم و ضد حساسیت است. این پوشک بچه دارای انحنای ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی | زن امروزی







پوشک « مولفیکس » مناسب برای وزن 3 تا 6 کیلوگرمی می باشد و همچنین سازگار با پوست لطیف نوزاد، نرم مانند پنبه، تکنولوژی عبور هوا، دو لایه محافظ کشسان و ...








پوشک مولفیکس سایز 3 بسته 14 عددی - فروشگاه اینترنتی ...






پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. ۲۲,۶۰۰ تومان. ۱۷,۹۰۰ تومان. پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 2+40 عددی. ۴۱,۶۰۰ تومان. ۳۵,۹۰۰ تومان ...








پوشک مولفیکس نرمال با عصاره بابونه و آلوئورا سایز 2 ...







پوشک مولفیکس نرمال با عصاره بابونه و آلوئورا سایز 2 بسته 16 عددی. Molfix Diaper Aloe vera & Chamomile Size 2 Pack Of 16. میانگین امتیاز کاربران : 0 / از 5 ...








مولفیکس – فروشگاه اتفاق







پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 20 عددی. ۲۸,۰۰۰ تومان ۲۰,۰۰۰ تومان. 0. افزودن به ... پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. ۲۴,۵۰۰ تومان ۱۸,۵۰۰ تومان. 0. افزودن به ...








پوشک کامل بچه مولفیکس سایز 2 کوچک بسته 16 عددی - فن ...







فروشگاه اینترنتی ، فن آسان ، فروش آنلاین ، خرید اینترنتی ، fanasan , online ، پوشک کامل بچه ، Molfix ، مولفیکس ، Baby Diaper Complete ، سایز 2 ، کوچک ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - کیا کالا







خرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی و قیمت انواع پوشک کودک و نوزاد مولفیکس از فروشگاه آنلاین کیا کالا. جدیدترین مدل‌های پوشک کودک و نوزاد ...








پوشک مولفیکس سایز 3 بسته 14 عددی







پوشک مولفیکس سایز 3 بسته 14 عددیMolfix Size 3 Diaper Pack Of 14. پوشک ... پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددیMolfix Size 2 Diaper Pack Of 16. 23100.








خرید اینترنتی پوشک او بیبی سایز 2 بسته 16 عددی | ایران ...









رتبه: ۴ - ‏ ۱ مرور... آنلاین ایران نیاز. جدیدترین پوشک او بیبی سایز 2 بسته 16 عددی با بهترین قیمت در ایران نیاز. ... پوشک مولفیکس سایز 4 بسته 40 عددی. 85,000 تومان 56,900 ...







پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - حاجی ارزونی







پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. ... پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. حراج! پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. Loading zoom · پوشک مولفیکس ...








پوشک کانفی سایز 2 بسته 16 عددی Confy Size 2 Diaper ...







پوشک کانفی سایز 2 بسته 16 عددی Confy Size 2 Diaper Pack of 16. حراج! افزودن به ... پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 42 عددی Molfix Size 1 Diaper Pack Of 42.








پوشک ببم سایز 2 بسته 16 عددی – استریت مارکت







... سایز ۲ بسته ۱۶ عددی. پوشک ببم سایز ۲ بسته ۱۶ عددی. استریت مارکت. برند: ببم شناسه محصول: Bebem Diaper Size 2 Pack of 16 دسته: بهداشت و نگهداری کودک.








قیمت و خرید پوشک مولفیکس نرمال سایز 2 بسته 16 عددی ...







پوشک مولفیکس نرمال سایز 2 بسته 16 عددی. 21,000 تومان 18,000 تومان. برند : مولفیکس; تعداد : 16 عددی; حجم : 3 تا 6 کیلو; ساخت : ایران ...








پوشک کانفی سایز 2 بسته 16 عددی – فروشگاه های چابک مارکت







پوشک کانفی سایز 2 بسته 16 عددی. تومان ۲۲ ... Categories: اصناف فروشگاهی, بهداشت فردی, بهداشت کودک, سوپر مارکت Tags: بسته 16 عددی, پوشک, سایز 2, کانفی.








پوشک کامل بچه سایز 2 (3 تا 6 کیلو گرم) 16 عددی مولفیکس ...







پوشک کامل بچه سایز ۲ (۳ تا ۶ کیلو گرم) ۱۶ عددی مولفیکس. دسترسی: در انبار موجود نمی باشد. پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. افزودن به علاقه مندی ها loading.








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - میلاندو







نقد و بررسی : پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. سوپرمارکت آنلاین میلاندو ، برگرفته از هایپر های معتبر کشور. تمامی محصولات خودش رو از هایپر تهیه و به دست ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - آسان رسان







مناسب برای 3 تا 6 کیلو گرم - 16 عددی. ساعت کاری آسان ... پوشک مولفیکس سایز 1 نوزادی بسته 20 عددی پوشک مولفیکس سایز 1 نوزادی بسته 20 عددی. 23000 تومان.








پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 20 عددی - فروشگاه اینترنتی ...






پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 20 عددی. 25,000 تومان. مناسب برای وزن: 2 تا 5 کیلوگرم; نحوه بسته شدن: چسبی. در انبار موجود نمی باشد. مقایسه. دسته: بهداشت کودک, پوشک کودک. اشتراک گذاری ... پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. 23,000 تومان.








پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي | بازار سلامت نیکوپی







بررسی مشخصات , به روزترین قیمت از برترین فروشگاه های کشور و خرید آنلاین پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي.








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی | | باماپی







پوشک سایز 2 برند «مولفیکس» یک پوشک برای نوزادان 3 تا 6 کیلوگرم است. ساختار آناتومیک، لایه فوق جاذب، انحنای مخصوص بند ناف نوزاد، وجود یک نوار با خاصیت ...








پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي - مـاهشهــر مـارکــت ...







شناسه محصول: 1506 دسته: بهداشت کودکان, دستمال و سلولزی, شوینده و بهداشتی برچسب: پوشک مولفيکس, پوشک مولفيکس سايز 2, پوشک مولفيکس سايز 2 بسته ...








مولفیکس – شرکت بازرگانی وزین تجارت مشاهیر







پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 20 عددی; پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی; پوشک مولفیکس سایز 3 بسته 14 عددی; پوشک مولفیکس سایز 4 بسته 12 عددی








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی 175000 ... - فروشگاه آهو







نام کالا پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی; تعداد 16 عدد; مناسب برای وزن 3 تا 6 کیلوگرم; نحوه بسته شدن چسبی; ویژگی دارای انحنای بند ناف - سازگار با پوست ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی – داروخانه شبانه روزی ...







این محصول «مولفیکس» پوشک سایز ۲ مناسب برای نوزادان ۳ تا ۶ کیلوگرم است که با همان ویژگی‌های پوشک‌های قبلی این برند و با همان کیفیت، در بسته‌بندی جدید ارائه ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - فروشگاه آنلاین نی ...







ساخت کشور ترکیه – دارای نرم کننده و لوسیون است– معطر– ضد حساسیت پوست کودک با دارا بودن لایه کتان محافظ همراه با لایه عبور هوا – طراحی نازک برای جلوگیری از ...








حراجی کالا پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی- Molfix ...









رتبه: ۳ - ‏۱۰ مرورفروشگاه حراجی اینترنتی بزرگترین حراجی کالا پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی- Molfix Size 2 Diaper Pack Of 16.







مولفيکس پوشک سايز 2 بسته 16 عددي - داروخانه آنلاین دکتر ...







مولفيکس پوشک سايز 2 بسته 16 عددي. Molfix Size 2 Diaper Pack of 16. برند : مولفیکس. تاکنون کسی به این کالا امتیاز نداده است. وضعیت. ناموجود. قیمت. نامشخص








جستجوی پوشک مولفیکس بسته 16 عددی سایز 2 در کالینو







لایه رویی و پشتی نرم، با قابلیت عبور هوا * دارای نشانگر تعویض با تغییر رنگ. * جلوگیری از نشت مایعات * دارای عصاره آلوئه ورا و بابونه ...








دستمال و پوشک - فروشگاه اینترنتی قصر کالا






دستمال توالت 2 رول پاپیا. 8000 تومان ... پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. 24525 تومان. 21،100 تومان. -14%. پوشک نستا بی بی سایز 4 بسته 12 عددی.








پوشک کامل بچه سایز 2 مولفیکس جدید 3 تا 6 کیلو (96 عددی ...







خرید اینترنتی انواع پوشک کامل بچه سایز 2 مولفیکس جدید 3 تا 6 کیلو (96 عددی) در هایپرمارکت فینال. ... دارای نشانگر رطوبت تعویض پوشک، که می‌توانید متوجه زمان تعویض پوشک نوزاد شوید ... پوشک بچه ماما سایز 2 -3تا6کیلوگرم (16عددی). 11%.








پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي | در فروشگاه ...







پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي - تعداد : 16 عدد , مناسب برای وزن : 3 تا 6 کيلوگرم , نحوه بسته شدن : چسبي , سایر توضیحات : -لايه فوق جاذب --نوارهاي پهلو با ...








پوشک مولفیکس سایز ۲ بسته ۱۶ عددی – فروشگاه اینترنتی ...







پوشک مولفیکس سایز ۲ بسته ۱۶ عددی – فروشگاه اینترنتی برنزی. ... پوشک مولفیکس سایز ۲ بسته ۱۶ عددی. Molfix Size 2 Diaper Pack Of 16 ...








فروشگاه کالابرد. مولفیکس






تومان. 58,900. نمایش سریع. تصویر پوشک بچه مولفیکس سایز پنج 34+4 عددی Molfix Diaper ... 51,000. نمایش سریع. تصویر پوشک مولفیکس سایز 2بسته 16عددی ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی – بازار خرده فروشی ...






پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی. قیمت : 23,100 تومان. check_roundموجود در انبار. فروشنده: رضا آقا علیخانی. فروشنده شوید و محصولات خود را در سایت ما به ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی-فروشگاه اينترنتي ...






پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی سازگار با پوست كودك و داراي لايه هاي با جذب بالا و عبور هوا و لایه های داخلی نرم و لایه عبوردهنده هوا برای محافظت از پوست.








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - یونی 7







خرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی و قیمت انواع پوشک کودک و نوزاد مولفیکس از فروشگاه آنلاین یونی 7 فایل. جدیدترین مدل‌های پوشک کودک و ...








پوشک ببم سایز 2 بسته 16 عددی - بنک







جدید ارزان شد! مشاهده گالری تصاویر. پوشک ببم سایز 2 بسته 16 عددی. 16,000 تومان. 20,400 تومان. مرجع: مناسب برای نوزاد 3 - 6 کیلو گرم. تولیدکننده. تاریخ در ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی | جایی نو | جایینو







۱ آبان ۱۳۹۸ - خانه ◁◁ بهترین مارک پوشک بچه ایرانی و خارجی برای نوزاد دختر و پسر پمپرز و مولفیکس و مای بی بی و کوکومی ◁◁ پوشک مولفیکس سایز 2 ...








پوشک مولفیکس سایز ۵ بسته ۱۰ عددی - فروشگاه اینترنتی ...






پوشک مولفیکس سایز ۵ بسته ۱۰ عددی. برند: مولفیکس. 24,000 تومان. وضعیت: در انبار موجود نمی باشد. مناسب برای وزن: ۱۱ تا ۲۵ کیلوگرم; نحوه بسته شدن: چسبی ... دسته بندی: بهداشت کودک, پوشک کودک ... بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *. امتیاز شما به این محصول. 1 2 3 4 5. امتیاز… ... پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی.








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی | فروشگاه اینترنتی ...







ارائه کالا های مورد نیاز شما با قیمت های رقابتی در بونیزکالا! جدیدترین انواع گوشی موبایل، لپ تاپ، لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کتاب، لوازم خانگی، محصولات ...








انواع پوشک کودک – ثامن مارکت







پوشک مولفیکس سایز 5 بسته 10 عددی. 18,300 تومان. سایز 5 که ... پوشک مولفیکس سایز 4 بسته 12 عددی. 18,300 تومان ... پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی.








پوشک ویتامینه ماما سایز 2 تعداد 16 عددی - فروشگاه ...







خرید اینترنتی پوشک ویتامینه ماما سایز 2 تعداد 16 عددی و قیمت انواع پوشک ماما از ... پوشک کامل بچه مولفیکس سایز 3 تعداد 14 عددی ... نحوه بسته شدن, چسبی.








پوشک پوشک بچه سایز 2 مولفیکس | داروکده







پوشک. تعداد در بسته. 16 عدد. بارکد. 6266061101047. جنسیت مصرف. عمومی. گروه ... محافظت24 ساعته و 7 روز هفته مناسب برای نوزادان 3 تا 6 کیلوگرم سایز کوچک.








پوشک کودک : قیمت و خرید انواع پوشک بچه و نوزاد - Mootanroo







پوشک مولفیکس سایز 4 بسته 12 عددی ... پوشک بچه مای بیبی سری مهربان با پوست سایز 2 بسته 44 عددی ... پوشک بچه ببم کوچک سایز 2 بسته 16 عددی.








لیست محصولات سیسمونی پوشک | نی نی پلاس







پوشک مولفیکس سایز 1 بسته 20 عددی. پوشک ... پوشک مرسی مدل Perfect سایز 3 بسته 16 عددی. پوشک مرسی مدل Perfect سایز 2 بسته 56 عددی. پوشک پمپرز مدل ...








نام محصول: پوشک بچه مولفیکس 16 عددی سایز 2 - مشخصات کالا







پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی مخصوص کودکان 3 تا 6 کیلوگرم.








پوشک کامل بچه سایز 2 بسته 16 عددی کانفی







پوشک کامل بچه سایز 2 بسته 16 عددی کانفی ... 8,508. تومان. تعداد: 0. توضیحات; نظرات. امتیاز شما. نظر شما: ارسال. محصولات مشابه. پوشک مولفیکس سایز 5. -INF% ...








پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی - پایپر شاپ داروخانه ...







ساخت کشور ترکیه – دارای نرم کننده و لوسیون است– معطر– ضد حساسیت پوست کودک با دارا بودن لایه کتان محافظ همراه با لایه عبور هوا – طراحی نازک برای جلوگیری از ...








قیمت پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي







قیمت پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي. ... پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي. پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي. اختلاف قیمت : تفاوت ندارد.








پوشک سایز 5 خیلی بزرگ 10 عددی مولفیکس - مبین پاسارگاد







این محصول «مولفیکس» پوشک سایز 5 مناسب برای نوزادان 11 تا 25 کیلوگرم است که با همان ویژگی‌های پوشک‌های قبلی این برند و با همان کیفیت، در بسته‌بندی جدید ...








قیمت خرید پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی | کالایاب







بهترین قیمت پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی,خرید اینترنتی پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 16 عددی,جدیدترین و آخرین مدل های پوشک مولفیکس سایز 2 ...








خرید و نحوه استفاده پوشک مولفیکس سایز 2 بسته 52 عددی ...







پوشک مولفیکس سایز ۲ بسته ۵۲ عددی. محصول جدید «مولفیکس» پوشک سایز ۲ مناسب برای نوزادان ۳ تا ۶ کیلوگرم است که به همراه آن یک بسته دستمال مرطوب نیز ارائه ...








پوشک مولفيکس سايز 2 بسته 16 عددي Molfix Size 2 Diaper ...






تعداد16 عدد; مناسب براي وزن3 تا 6 کيلوگرم; سايزکوچک; نحوه بسته شدنچسبي; ساخته شده ازسلولز; ساير توضيحات-لایه فوق جاذب-نوارهاي پهلو با خاصيت كشساني ...








پوشک مولفیکس سایز ۴ بسته ۴۰ تایی - نی نی ایرانی







نی نی ایرانی ارائه کننده انواع پوشک بچه لوازم بهداشتی آرایشی مراقبت پوست لوازم شوینده بهداشتی لوازم مراقبت سالمندان.

تعداد صفحات : 306

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو